شرکت ایده نگار گیتی نماینده انحصاری و تامین کننده قطعات پله برقی و آسانسور پانورامیک ، آسانسور بیمارستان (تعمیر و نگهداری آسانسور) فوجی به این افتخار نائل گردیده که به عنوان شرکتی برگزیده و فعال در زمینه پله برقی و آسانسور در ایران فعالیت نماید، این شرکت در حوزه خدمات پله برقی و آسانسور دارای تیم های تخصصی سرویس و نگهداری و نصب و راه اندازی بوده لذا کلیه امور خدماتی توسط پرسنل استخدامی مجرب و کارآزموده این شرکت انجام می پذیرد و از واگذاری امور فنی به پیمانکار خوداری گردیده است.

مدیران این شرکت و بخش اعظمی از پرسنل فنی به جهت کسب تکنولوژی های روز، دوره های تخصصی پله برقی را در خارج از ایران در کشورهای ژاپن و چین احراز نموده اند.

مهندسین این شرکت برای اولین بار تکنولوژی برنامه نویسی پله برقی را وارد ایران نموده و به همین منظور از این پس امکان برنامه نویسی و تنظیم و اضافه نمودن آپشن های متعدد از جمله چشم الکترونیک(vvvf)  و به روزرسانی سیستم کنترل و ایمنی در کشور عزیزمان ایران امکان پذیر می باشد.

به استحضار می رساند این شرکت از سال 1390 فعالیت خود را به عنوان وارد کننده قطعات یدکی پله برقی در ایران به صورت گسترده آغاز نموده، هم اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت ها در حوزه واردات قطعات یدکی در ایران مشغول به فعالیت می باشد.

www.fuji-lift.com